21 Ağustos 2010 Cumartesi

ZAMANSIZ ESİNTİLER

Mehmet'in son yazdığı şiiri:

zamansız esintiler

kaç kere gördüm aynı rüyayı
cesetlerle dolu bir evdeydim,
-sanki kavga ediyorlar-
-kulağımda bir uğultu-
-ama herşeyi duyabiliyorum-
küçük bir gece lambasını gözlüyorum o an
yıllar sonra geçse bile güz acıları
duvara dönük yer yatağında tek hatırladığım
kızgın şeytanların raksı
ardından uyku geliyor yine
bir sorun var ama ne?
alıyorlar kendilerini serbest bir yere
sonra susuyorlar hayretçe
hayır susmayıp duruyorlar hoyratça
kızıl bir surat oluyor lambalar
çoğaldıkça, büyüyorum, aynalardaki bakışlarım
o, ben değilim sanki
ucu yıllara yayılan o aksi mekanın
bugüne uğultu bırakıyor sanki
tam tasavvur edemiyorum aynaları
kendimi keşfediyorum, başka birini
her daim kendini tekrar ediyor tarih
işte burdayım
olduğum yerde.

Mehmet Elçin
15 Temmuz 2010 Perşembe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder